Hässleholms kommun

Gör en felanmälan

Du kan enkelt anmäla om du upptäcker något som är trasigt eller fel i Hässleholms kommun. Fyll i formuläret och skicka det.

Tänk på att vara så specifik du kan när du gör din felanmälan. Vi behöver veta exakt adress eller plats för att kunna åtgärda problemen fortast möjligt. Vi behöver också en bra beskrivning av vad som är fel eller trasigt.

Du kan enkelt felanmäla genom att fylla i formuläret på sidan. När du fyllt i formuläret hanterar vi din felanmälan.

Röd stjärna betyder att fältet är obligatoriskt.

Namn, e-postadress (frivilligt)
Namn, e-postadress (frivilligt)



Det är bra om du fyller i din e-postadress så att vi kan kontakta dig.

Välj vad det är för typ av fel som du vill anmäla.

Var finns felet? Ange gatuadress, eller beskriv var platsen är. Du kan även bifoga en bild nedan.

Förklara vad det är för fel.

Här kan du bifoga en bild på platsen eller felet.

Akuta felanmälningar på gator, vatten och avlopp

Vid akuta ärende som livshotande tillstånd, eller där det snabbt orsakar stora materiella skador ring alltid 112.

Vid brådskande ärende som inte kräver blåljusutryckning ring:

Under kontorstid

Hässleholms kommun 0451-26 70 00

Efter kontorstid

SOS alarm 0451-803 00 eller 040-676 90 60

Fel på fjärrvärmen?

Om du får problem med fjärrvärmen kontaktar du det bolag som levererar fjärrvärme till dig.

Om du har Hässleholm Miljö som leverantör kontaktar du deras kundtjänst under kontorstid.

Kontakta Hässleholm Miljö Länk till annan webbplats.

Hjälpte informationen på denna sidan dig?

Hjälpte informationen på den här sidan dig?
Dina svar och synpunkter hanteras anonymt.

Uppdaterad: