Gör en felanmälan
Du kan enkelt anmäla om du upptäcker något som är trasigt eller fel i Hässleholms kommun. Fyll i formuläret och skicka det.
Tänk på att vara så specifik du kan när du gör din felanmälan. Vi behöver veta exakt adress eller plats för att kunna åtgärda problemen fortast möjligt. Vi behöver också en bra beskrivning av vad som är fel eller trasigt.
Du kan enkelt felanmäla genom att fylla i formuläret på sidan. Det ifyllda formuläret skickas till Kontaktcenter som hanterar din felanmälan.
Röd stjärna betyder att fältet är obligatoriskt.
Akuta felanmälningar på gator, vatten och avlopp
Vid akuta ärende som livshotande tillstånd, eller där det snabbt orsakar stora materiella skador ring alltid 112.
Vid brådskande ärende som inte kräver blåljusutryckning ring 0451-267000 under kontorstid. Efter kontorstid, kan du ringa SOS alarm på telefonnummer 0451-803 00 eller 040-676 90 60.
Fel på fjärrvärmen?
Om du får problem med fjärrvärmen kontaktar du det bolag som levererar fjärrvärme till dig.
Om du har Hässleholm Miljö som leverantör kontaktar du deras kundtjänst under kontorstid.
Hjälpte informationen på denna sidan dig?