#MittHässleholm

Mitt Hässleholm är också ditt. Varje dag skapas nya berättelser och upplevelser här. Genom att tagga dina bilder och filmer i sociala medier med #MittHässleholm bidrar du med ditt perspektiv. Tillsammans skapar vi bilden av vår kommun.

Många berättelser - ett Hässleholm

#MittHässleholm är inte bara på staden, utan hela vår kommun. Det är också alla platser och alla vi människor som finns här. Ditt Hässleholm kan vara Röke, Tykarp, Stoby, Mannarp, Nävlinge, Hästveda, Vinslöv. Det kan vara jobbet, företaget, skogen, föreningen, festivalen, staden – eller helt enkelt bara det du ser som hemma.

På Instagramkontot @mitthassleholm lyfter vi platsen genom människorna som bor här. Vill du dela din berättelse? Hör av dig till kommunikationsenheten via e-post.

kommunikation@hassleholm.se

Kontot @mitthassleholm på Instagram Länk till annan webbplats.

Möt Nelly, Sigvard och Lena-Maria

I några filmer möter vi hässleholmare som delar med sig av sin vardag. Hur hamnade man här? Hur ser livet ut? Häng med!

Se filmerna om #MittHässleholm på vår Youtubekanal Länk till annan webbplats.

Ditt och mitt Hässleholm

En hashtag är fri för alla, så också #MittHässleholm. Använd den gärna du också!