Besöksadress
Hässleholms kommun
Stadshuset, Nytorget 1
Hässleholm
Växel: 0451-26 70 00
Postadress
Hässleholms kommun
281 80 Hässleholm
Om du vill kontakta Hässleholms kommun
kan du göra det på olika sätt.
Du kan ringa till Hässleholms kommun.
Telefonnumret är 0451‑26 70 00.
Då kommer du till växeln.
Personalen i växeln ser till att
du får prata med rätt person.
Du kan skicka e-post till Hässleholms kommun.
Då skickar du e-post till kommunen@hassleholm.se
Du kan besöka Stadshuset och
kommunledningen i Hässleholms kommun.
Vi har öppet i växeln och receptionen
måndagar till torsdagar
mellan klockan 07.45 och 17.
Vi har öppet i växeln på fredagar och
sommartid (15 juni till och med 14 augusti)
mellan klockan 07.45 och 16.
Adressen till Stadshuset är Nytorget 1 i Hässleholm.
Sidorna är inte lättlästa.
Dela sidans innehåll:
Sidan uppdaterades 2015-02-25 av Tove Gilvad
Hässleholms kommun
281 80 Hässleholm
Besöksadress och öppettider
Växel: 0451-26 70 00
Org.nr: 212000-0985
Kontakta kommunen