Use Google to translate the web. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Hässleholms kommun

Besöksadress

Hässleholms kommun

Stadshuset, Nytorget 1
Hässleholm

Växel: 0451-26 70 00


Postadress

Hässleholms kommun

Stadshuset
281 80 Hässleholm

Synpunktshantering

  • Ingen giltig användare vald.
  • Ingen giltig användare vald.

För oss är det viktigt att få reda på hur vår service fungerar. Vi vill bli bättre på att ge service av hög kvalitet. Därför vill vi ha en bra dialog med medborgare och dina synpunkter på vår verksamhet är viktiga, både positiva och negativa.

Du har all rätt att uttrycka dina åsikter om den service du får. Du har också rätt till ett bra bemötande, att bli respekterad och lyssnad på. Ett klagomål ger oss möjlighet att ta itu med det problem eller missförstånd som har uppstått. Det är en möjlighet för oss att ge god kvalitet och att bli ännu bättre på det vi gör.


Rutin för synpunkter och klagomål

Synpunkter registreras och diarieförs på kommunen. Registreringen av handlingen innebär att det är en offentlig handling och alla som vill kan ta del av både synpunkten och svaret, förutsatt att den inte innehåller sekretesskyddat material.


Vi hanterar klagomål snarast möjligt

För de flesta är det viktigt att få snabbt svar på sitt klagomål. Inom två veckor ska du som har klagat få svar från kommunen. Vid ett mer omfattande ärende ska du hållas underrättad under handläggningens gång.

Sidan uppdaterades 2015-10-26 av Magnus Lindstrand

Kommentarer
Stängd för fler kommentarer

Navigera vidare:

Kontakt

Hässleholms kommun
Stadshuset
281 80 Hässleholm
Besöksadress och öppettider

Växel: 0451-26 70 00
Org.nr: 212000-0985
Kontakta kommunen

Sociala medier

Twitter
Facebook
Instagram
Youtube