Use Google to translate the web. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Hässleholms kommun

Besöksadress

Hässleholms kommun

Stadshuset, Nytorget 1
Hässleholm

Växel: 0451-26 70 00 


Postadress

Hässleholms kommun

281 80 Hässleholm

Tåg och buss

  • Ingen giltig användare vald.

Det är enkelt att resa kollektivt

i Hässleholms kommun.

Och att resa till och från Hässleholm.

Här finns goda kommunikationer.

Det är nära till Hässleholm.

Det finns åtta tågstopp i kommunen

som gör det enkelt att pendla och resa.


Med tåg tar det:


• 1 timma från Malmö till Hässleholm

• 1,5 timma från Köpenhamn till Hässleholm

• Knappt 4 timmar till Stockholm från Hässleholm



Det finns många bussar


En väl fungerande kollektivtrafik är viktig

för Hässleholms kommun och de som bor där.


För den kollektiva busstrafiken i kommunen

svarar Skånetrafiken som ägs av Region Skåne.

Kommunen är med och påverkar busstrafiken.

Mer information

Sidan uppdaterades 2015-02-23 av Tove Gilvad

Navigera vidare:

Kontakt

Hässleholms kommun
Stadshuset
281 80 Hässleholm
Besöksadress och öppettider

Växel: 0451-26 70 00
Org.nr: 212000-0985
Kontakta kommunen

Sociala medier

Twitter
Facebook
Instagram
Youtube