Use Google to translate the web. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Hässleholms kommun

Besöksadress

Hässleholms kommun

Stadshuset, Nytorget 1
Hässleholm

Växel: 0451-26 70 00 


Postadress

Hässleholms kommun

281 80 Hässleholm

Kontakta Hässleholms kommun

  • Ingen giltig användare vald.

Om du vill kontakta Hässleholms kommun

kan du göra det på olika sätt.

Telefonnummer


Du kan ringa till Hässleholms kommun.

Telefonnumret är 0451‑26 70 00.

Då kommer du till växeln.


Personalen i växeln ser till att

du får prata med rätt person.


E-post

Du kan skicka e-post till Hässleholms kommun.
Då skickar du e-post till kommunen@hassleholm.se


Besök

Du kan besöka Stadshuset och
kommunledningen i Hässleholms kommun.


Vi har öppet i växeln och receptionen

måndagar till torsdagar

mellan klockan 07.45 och 17.

Vi har öppet i växeln på fredagar och
sommartid (15 juni till och med 14 augusti)

mellan klockan 07.45 och 16.


Adressen till Stadshuset är Nytorget 1 i Hässleholm.


Webb

  • Länk till sida där du kan göra felanmälan.

  • Länk till sida där du kan lämna dina synpunkter.

  • Länk till sida där du kan tycka till om kommunens webbplats.

Sidorna är inte lättlästa.

Sidan uppdaterades 2015-02-25 av Tove Gilvad

Navigera vidare:

Kontakt

Hässleholms kommun
Stadshuset
281 80 Hässleholm
Besöksadress och öppettider

Växel: 0451-26 70 00
Org.nr: 212000-0985
Kontakta kommunen

Sociala medier

Twitter
Facebook
Instagram
Youtube