Use Google to translate the web. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Hässleholms kommun

Besöksadress

Hässleholms kommun

Stadshuset, Nytorget 1
Hässleholm

Växel: 0451-26 70 00 


Postadress

Hässleholms kommun

281 80 Hässleholm

Boende

  • Ingen giltig användare vald.

Lägenheter


Om du behöver en lägenhet

kan du kontakta Hässlehem AB

på telefon 0451-38 46 40

eller skicka e-post till Bobutiken

bobutiken@hasslehem.se

Du kan läsa mer på Hässlehems egen hemsida.länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster



Privata hyresvärdar


Du kan också hyra lägenhet

av privata hyresvärdar.

På kommunens hemsida finns

namn och telefonnummer till dem.

Länk till lista med privata hyresvärdar i Hässleholms kommun.


Köpa hus


På vår webbplats finns uppgifter

om vilka fastighetsmäklare som finns.

Dessa kan du kontakta om du vill köpa hus.

Länk till lista med fastighetsmäklare i Hässleholms kommun.



Bygga hus


Om du vill bygga eget hus kan du

köpa en tomt av kommunen.

Det finns lediga tomter på flera platser.

Länk till mer information om lediga tomter i Hässleholms kommun.

Sidan uppdaterades 2015-02-23 av Tove Gilvad

Navigera vidare:

Kontakt

Hässleholms kommun
Stadshuset
281 80 Hässleholm
Besöksadress och öppettider

Växel: 0451-26 70 00
Org.nr: 212000-0985
Kontakta kommunen

Sociala medier

Twitter
Facebook
Instagram
Youtube